Saturday, October 24, 2009

risau

arini aku teringat pasal putri bunian..mggu lps aku ade msg dia tp dia xbalas pn smpi skang..slalunye bile aku msg, dia akn reply..myb dia da ade org lain o da lupakn aku..aku kadang nak gak tnya kabar dia cz aku still ade rase amek berat psl dia..emm..tp bkn bmaksud aku nak kapel balik o still xleh lupakan dia..mule2 tu mmg aku xleh lupekn dia tp lame2 aku da xslalu pikir dia dah..aku jz amek berat jz cm kawan n nak tau samada dia dpt org yg lg baik dari aku..cz aku risau dia dpt yg lg teruk dari aku..

sambung balik hal msg tu..skng ni aku ngah risau pe jd ngn dia..cz sblm ni mase aku call dia, dia ngah nangis + demam yg agak teruk la..tu yg wat aku risau..dah la degil + ske wat bnde yg kte larang..walaupn situasi hubgn ni susah nak paham,tp aku tau dia jujur ngn aku..ade la sebabnye..jz aku je yg tau..aku rsau dia ni masuk spital..dia ni pnah demam n masuk wad spital cz aku marah dia..tu pn mak dia bgtau aku yg dia masuk spital..tu yg aku rsau tu smpi skng..

kadang2 aku rase bsalah gak ngn tndakn aku ni..putuskn hubgn ngn dia..bkn aku nak, tp dia yg pakse aku wat cmni..sape suh main2 putuskn hubgn..kalo ari ni putus,esok dia lagak cm xde pe2..then bile aku wat kputusn cmni,pn dia still tunjuk ego dia..mmg aku dah malas nak mngalah la..dah penat asik mngalah..mau gak sebulan skali dia mintak putus jz cz gado kecik je..betol ke pe yg aku wat skng ni??aku takut sgt pe2 jadi kat dia..dari dulu member2 aku suh aku putuskan hubgn ngn dia, tp aku xnak..ni la sebab aku xnak putus cz takut dia wat bende xbtol..

ade membe aku ckp bile da putus, jgn kisah dah ngn x-gf aku..pe yg dia wat pastu bkn masalah aku dah..tp,kalo masalh tu mbabitkn keputusn yg kte wat, kte kene gak amek tahu..cz tggungjawab tu masih ade lg..kte jgn pikir lepas tgn kte je..kte kene pikir gak kte pnah ade hubgn ngn dia n pnah amek berat ttg dia..so kte xleh la lepas cmtu je..sekurg2nye smpi dia jupe org lain o dia dah ok n xsedih2 lg..ni kalo putus cz ade sebab yg leh dia terima la..tp kalo da kte putus ngn dia cz kte mduakn dia o jupe gurl lain,nasihat aku baik wat bodo je..

ntah la..aku skng ni rase tlalu rsau psl dia n rase bsalah kt dia..aku nak sgt2 tau pe yg da jadi kt dia skng..

0 kata-kata: